Vinnaren utav presentkort hos Belysningdesign.se



Tack alla tävlande som varit med och tävlat om ett presentkort från Belysningsdesign.se!

Sammanlagt blev det 83 stycken lotter i tävlingen, där vi också har använt en slumpgenerator för att rättvist dra fram en vinnare.
Vinnaren blev nummer 15 - Marlene, som i sitt mail hade berättat att hon ville köpa Malmborgs "Legend" taklampa.
Ett stort grattis till dig, Marlene!
Glöm inte att maila din adress till mig (inredningstipset@live.se) så att jag kan vidarebefodra uppgifterna till Belysningdesign.se.
Ida

Grattis till Marlene!

Önskar att det var jag som vunnit =) Men kommer nog köpa en lampa ändå =)

Tack för en bra blogg och fin tävling... hit kommer jag ändå fler gånger =)


2011-10-06 x 11:40:03
Nina Sundström

Kul tävling! Något jag missade helt, såklart... typiskt mej :-)

Mer tävlingar på gång?


2011-10-06 x 20:43:48

Ditt namn
Mejladress
Hemsida

   Spara?